Každý si cestu k psaní našel po svém, ale oba jsme se dostali ke copywritingu jako takovému. Zjišťovali jsme postupně ve větších či menších firmách, co všechno takové psaní obnáší a postupně jsme se v tomto oboru vzdělávali.
Po získávání zkušeností se nám oběma otevřela příležitost pracovat v copy týmu v ČSOB. To posunulo naše psaní na úplně jinou úroveň. Otevřely se nám možnosti všech možných mediatypů a zároveň domýšlení různých systémů a tonalit. Komunikovali jsme totiž také za Poštovní spořitelnu (která je obchodní značkou) i ČSOB Premium.
A zároveň jsme chtěli rozšířit portfolio produktů, o kterých by bylo možné psát. Spolu s tím jsme si říkali: „Když máme tohle know how, pojďme pomoci začínajícím a menším podnikatelům nebo firmám uchopit komunikaci a marketing tak, jak se má.“ Proto jsme se rozhodli spojit brand building a copy dohromady. Voila, vítejte v BrandCopy.
Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.