Název značky a slogan, který si zákazníci zamilují

Rozjíždíte byznys, ale předběžný název firmy vám prostě nezní nebo ho ještě vůbec nemáte? Nebo už nějaký máte, ale neříká to o ní to, co si přejete? V životě firmy se změní mnohé, název však v drtivé většině přetrvá. Pojďme ji pojmenovat společně.

Brand-copy-brandcopy

Název značky

Pojmenovat firmu není jen tak. Je potřeba myslet na řadu věcí: volnou doménu, odlišení od konkurence, zapamatovatelnost… Proto je lepší přizvat si k tomu někoho, kdo ví, na co se  zeptat a navrhne ty správné varianty. A přesně s tím vám rádi pomůžeme.

Cena se orientačně pohybuje od 6.000 Kč.

5r1a4980
Piseme-pribehy-firem-brandcopy

Slogan značky

Reklamní slogan, motto značky, brand tagline. „Když ji miluješ, není co řešit…I banku můžete mí rádi…“ Slogan je zkrátka podpora vaší značky, kterou je důležité neopomenout. Pomůže totiž navodit ten správný „feel“. A je přitom hned několik přístupů, jak jej uchopit – jedním z nich může být například upřesnění toho, co nabízíte. Hlavně žádná „komplexní“ klišé! 

Cena se orientačně pohybuje od 6.000 Kč.

A co rovnou balíček názvu značky a sloganů?

Potřebujete pro svou firmu název a rovnou i úderný slogan? Připravíme vám oboje v jednom balíčku a levněji. U workshopů vás tak jako tak musíme nejprve poznat a zjistit důležité informace (proč tu jste, co nabízíte a komu, kdo je vaše konkurence, jak chcete vystupovat atd.). Takto si poznávací část projdeme najednou a vymyslíme silný tandem název+slogan. Startovní cenovka přitom začíná na 9.000 Kč.

Chci balíček »

Jak to probíhá v praxi

1. Poznání  firmy

Nejdříve musíme poznat firmu, kterou budeme pojmenovávat nebo jí vymýšlet úderný slogan.

2. Fixace očekávání

Než se do workshopu pustíme, nastavíme si očekávání a stanovíme si pravidla spolupráce.

3. Kreativní workshop

Na něm si spolu určíme, co přesně by název či slogan měl vyjadřovat a pustíme se do toho.

 

4. Soupiska návrhů

Po workshopu necháme všechno odležet a pak vám pošleme soupis nejsilnějších kandidátů.

5. Odečet a výběr

Kandidáty si projdete a pak si dáme schůzku, kde vše prodiskutujeme. A vy si finálně vyberete.

Brandcopy copywriteři

Proč název a slogany od BrandCopy?

  • Píšeme přes 10 let a s copywritingem máme bohaté zkušenosti 
  • Máme za sebou desítky projektů, kterým jsme pomohli vyrůst
  • Napsali jsme pro různé značky již tisíce marketingových textů
  • Neustále se vzděláváme a spolupracujeme s různými odborníky

Komu už jsme s názvy a slogany například pomohli

BrandCopy

Text

Limoux

Text

Merisimo

Text

??

??

??

??

Co vás zajímá nejvíce

Webový copywriting, webcopy, webcopywriting či jednoduše řečeno texty od profesionálního copywritera pomůžou na webu jednoduše a čtivě prodat to, co klientům nabízíte. Jedno zda jde o výrobky, produkty či nápad, který změní svět. Sebelepší web či aplikace nesplní účel, pokud je nikdo nepochopí, pokud nebude chtít číst dál ani pokud nebude vědět, jak dokončit konverzi, kterou byste rádi, aby návštěvníci nakonec učinili.

Texty si samozřejmě pro celý web, aplikaci či novou stránku na webu můžete napsat vy sami. Jistě jste, co se přehledu o sortimentu či akci, na to ti nejpovolanější. Častým problémem však bývá, že jste zapálení do věci až moc. Ovšem čtenáře ani potenciální zákazníky nezajímá, co děláte. Je zajímá, co jim to přinese, jak jim to udělá lepší život. A přesně na tu hru s velmi přesvědčivým úhlem pohledu se specializujeme.

Na úvodní schůzce navnímáme, co za texty potřebujete. Následně nám vyplníte dotazník, abychom zjistili důležité informace. Následně společně zafixujeme jeho strukturu a odhadneme pracnost podle počtu stránek. Poté v online dokumentu připravíme osnovy jednotlivých stránek a poprosíme vás o doplnění informací, které by mohli vaši návštěvníci potřebovat vědět, aby u vás nakoupili či provedli jinou akci.

Pokud od vás získáme opravdu všechny informace, tak texty napíšeme na první dobrou a bude nás čekat už jen kontrola po nasazení textů na web (případné nedostatky sepíšeme a můžete je vyladit). Jedním z důležitých parametrů, které ovlivňují cenu, jsou kvalita podkladů a počet iterací (“koleček” úprav). Čím lepší podklady a méně iterací, tím rychlejší a levnější dodávka balíčku textů pro web může být.

Není radno vaši novou webovou prezentaci uspěchat, však vám může přinášet velké obraty a nové zákazníky. A tak si i v tomto případě kvalita říká o dostatek času. Jinak můžete vyhodit peníze za velmi rychlý web, který je sice graficky skvělý, ale po obsahové stránce naprosto zmatečný a nepřesvědčivý. Ze zkušenosti se dá říci, že tzv. onepager stihneme od úvodní schůzky po dodání textů cca za 1 týden, střední či větší web o více stránkách za 2–3 týdny, velký web může trvat i přes měsíc (tam ale často klient spustí web dřív a další stránky přidáváme v čase).

Jedním slovem? Bohaté. Více slovy? Koukněte na stránku našich referencí.

Spolu s namingem se hodí od nás mít další služby

Když potřebujete se zákazníky dále komunikovat
Když potřebujete nejprve pomoci se značkou
Když se potřebujete naučit psát jako copywriteři
Když potřebujete probrat vámi napsané texty
Když potřebujete, aby stávající texty plnily účel





Reklamní texty
Tvorba značky
Školení copywritingu
Konzultace textů
Copyediting textů

Přesvědčili jsme vás?

Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.

Blank Form (#3)

Psssst! Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.