Narazili jste na náš web a říkáte si, co to BrandCopy vlastně znamená? Ukážeme vám, proč jsme se s kolegou Petrem rozhodli propojit dvě zásadní věci, které by žádná značka či podnikatel neměli podceňovat.
Marketing firem v posledních několika letech nabíral obrátky a postupem času přecházel do onlinu.
Covid to trochu urychlil a pro spoustu firem se tak virtuální prostředí stalo jedinou možností, jak svůj byznys udržet nad vodou.
Online rybníček se nám tím pádem rozrostl o spoustu dalších ryb. Jenže spousta firem neví, jakým způsobem s tím pracovat.
Pevná značka = dveře k úspěchu
Podnikáte? Super. A máte svou značku opravdu uchopenou? Tedy víte své poslání, misi a vizi, máte jasně stanovenou tonalitu a dobře prozkoumané zákazníky…
A co konkurence? Na tyhle otázky už sebejistě odpoví málokdo. A vlastně nezáleží, jestli jste OSVČ nebo menší firma.
Nejdřív si musíte ujasnit, kdo jste, abyste mohli druhým sebejistě říkat, co a proč si od vás mají koupit.
Jenže ujasnit si to není to otázka hodiny, dvou, je to otázka našich tří půldenních workshopů.
Komunikace = klíč ke dveřím
Značkou to nekončí, naopak, to je teprve výchozí bod.
Teď musíte svou message dobře předat, čímž se dostáváme k textu. A teď nemyslím jen ten na webu, ale i v e-mailech, v letácích, na sociálních sítích, … VŠUDE, kde s klienty komunikujete.
Proto je tu profese copywriterů, kteří vám s tím pomůžou. A dostáváme se pomalu k jádru našeho konceptu.
Kdo jiný by vám měl psát texty, než člověk, který nejen, že navnímá vaše podnikání od základu, ale má navíc i textařské dovednosti.
Ono to totiž není tak, že kdo zná svůj byznys a umí napsat e-mail, je copywriter (bohužel si to však většina myslí). Že umí někdo řídit auto, neznamená, že si ho sám dokáže opravit.
Copywriter se dívá na byznys očima zákazníků. Překládá jim to, co děláte, do řeči, které budou rozumět, která je zaujme a která je dovede k akci. Někde malinko přitvrdí, někde ubere. Zkrátka podle potřeby.
To už je o jeho citu, zkušenostech, praxi, seberozvoji atd.
Jsou prostě věci, které je důležité dodržovat / dbát na ně, nezapomínat na ně. A když v tom neděláte / nemáte zkušenosti, akorát ztrácíte čas. A tím pádem i peníze.
Voila, proto BrandCopy
Díky tomu, že vám postavíme značku od základů, jsme schopni víc do hloubky navnímat váš byznys, a tím pádem daleko lépe textově vystihnout, co a jak potřebujete sdělit.
Prošli jsme si řadou řadou firem jako třeba AXA, ČSOB, různé agentury a postupně jsme přidávali i další menší či větší projekty. Nasbírali jsme tak zkušenosti jak z brandingu, tak z copywritingu. A rozhodli jsme se koncept spojit a uplatnit tak zkušenosti z obojího.
Chceme zároveň jít naproti začínajícím a menším či středním podnikům, pro které jsou ceny agentur často nedosažitelné.
Tip: Komunikaci jako takovou je důležité dát i do nějakého plánu. Pokud budete chtít, umíme vám připravit i balík strategií, díky kterému si klienty nejen získáte, ale i udržíte.
Uvažujete o rozjetí vlastního byznysu právě vy nebo někdo z vašeho okolí? Tak tomu pojďme dát hlavu a patu a ty správné texty!
Stačí nám napsat na chci@brandcopy.cz.