Školení copywritingu pro jednotlivce i týmy
Textařské řemeslo jde za gramatiku, stylistiku a také korektury. Jde o hru s psychologií čtenáře, s úhlem pohledu textu, pořadím informací, argumentů. O zapojení prodejního ducha. Jak na to? Naservírujeme vám teorii, fakta i své zkušenosti. Plus příklady!
Osvědčený přístup ke kurzům copywritingu
Jak na to jdeme? Nejprve vás musíme poznat. Jak píšete, co za svou značku (brand) posíláte a publikujete. Abychom zjistili, co jste zač, máme připravené otázky v návodném formuláři. Ty nám zodpovíte a vše společně probereme. A pak pro vás připravíme školení plné cvičení.
1. Poznání
potřeb
Nejdříve musíme zjistit, co vás zajímá nebo s čím máte problém. Dle toho se domluvíme na školení.
2. Příprava
školení
Pro každé školení lehce upravujeme prezentace a přidáváme do nich relevantní cvičení a tipy.
3. Školení
naživo
Buď online nebo ideálně u vás v kanceláři naživo. Těšit se můžete na 3–4 hodiny plné rad z praxe.
4. Zhodnocení
a podklady
Následně vám pošleme prezentaci a checklisty. Pokud byste měli dotazy, rádi vám je zodpovíme.
Školení základů copywritingu
Bez základů se v žádné oblasti neobejdete a textařské řemeslo není výjimkou. Ukážeme vám, co to copy je a jak se liší od obyčejného textu. Zároveň vám posvítíme na strukturování, jak o textu přemýšlet a převést ho do čtivější podoby. A také, co dělat před tím, než se do psaní pustíte, a na co nezapomenout před jeho publikací.
Cena za školení je 12.000 Kč.
Školení copy psychologie
Copy znamená prodejní text. A jakmile něco prodáváte, do značné míry jde o psychologii. Proto je i při psaní důležité myslet na to, jak lidé fungují. Jak jsme jako kupující nastavení a jak toho využít ve prospěch byznysu? Podíváme se podrobně, jak zaujmout, zapojit emoce a umně čtenáře přesvědčit vypointovanou argumentací.
Cena za školení je 12.000 Kč.
Školení copy magie
Když už máte základy a znáte principy psychologie, je důležité své psaní nenechat ustrnout a pokračovat. Na další úroveň. A odlišit se od jiných. Práce s kognitivním zkreslením? Zapojení správně velké špetky kreativity a emocí, storytelling? Vhodné podmínky a návyky pro ideální výstupy? Čekají na vás čtyři hodiny kouzelných chvil.
Cena za školení je 12.000 Kč.
Kurz copywritingu na míru
Máte konkrétní problémy či oblasti, v nichž se chcete zlepšit? V psaní textů na web, na sítě či pro komunikaci? Pak vám vysoustružíme školení, které vám s tím pomůže.
Proč kurz copywritingu od BrandCopy?
- Píšeme přes 10 let a s copywritingem máme bohaté zkušenosti
- Máme za sebou desítky projektů, kterým jsme pomohli vyrůst
- Napsali jsme pro různé značky již tisíce marketingových textů
- Neustále se vzděláváme a spolupracujeme s různými odborníky
Komu už jsme školením copywritingu pomohli
ČSOB
Během našeho působení jsme s kolegy z kreativního týmu na copywriting proškolili například marketingový tým Hypoteční banky. Naservírovali jsme něco teorie, ukázali si to na příkladech z praxe a vše prodebatovali. Zpětná vazba byla pozitivní.
ČEZ
V týmu interní komunikace českého energetického gigantu je to pěkný shon, a tak nás dámy poprosily o nasdílení pár tipů a rad, jak své psaní posunout. Často nemají moc času se s tím mazlit. A tak jsme se podělili o know-how, jak texty okořenit.
Inveo
V agentuře to samozřejmě často létá zadání za zadáním, a tak jsme vše vrátili k základům a probrali na několik textech, jak s odstupem texty přetavit v přesvědčivější. Následovalo pár cvičení a také příjemná debata, jak se k psaní v praxi postavit.
Co vás zajímá nejvíce
Copywriting není kdejaké běžné psaní. Dávno nestačí jen popsat, co nabízíte. Dnes už je tuhá konkurence a všichni si vše můžou dohledat a ověřit online. Jak tedy psát? Konkrétně, čtivě, srozumitelně, přesvědčivě a důvěryhodně. A přesně to vás postupně v našich kurzech naučíme. Krok za krokem ujasnit si zadání, strukturu a jak na čtivost, zamyslet se nad důvody pro čtenáře proč by to měli chtít číst a činit akce a jak na to. Poslední školení se pak soustředí na zvýšení vytčených konverzí. Vše pro to, aby váš byznys mohl zdárně růst a zákazníci se k vám vraceli.
Naše školení jsou postavena na 4 pilířích:
- Teorie – sami jsme absolvovali spoustu kurzů (Bohuš, Weikertová, Domestika a Udemy), na běžné bázi čteme oborové články a knížky a neustále si rozšiřujeme záběr a kabinety inspirace
- Příklady – před každým školením si žádáme ukázky vašich textů (ideálně i problematických), které si můžeme společně rozebrat, abyste se mohli rovnou posouvat a psát lépe
- Zkušenosti – sami píšeme již víc jak 10 let a přičichli jsme ke spoustě projektů různých značek, které fungují v různých oborech (finance, vzdělávání, technologie, catering, …)
- Použitelnost – školení neustále posouváme a zlepšujeme, a to s ohledem na zpětnou vazbu, vše tak, aby si naši kurzisté odnesli maximum znalostí, které jejich psaní posunou
Po tomto školení budete umět:
- Ujasnit si, které informace potřebujete před psaním
- Napsat základní formu copy textu dle jasné osnovy
- Povýšit obyčejný text do čtivé a přesvědčivé podoby
- Vyladit text k dokonalosti před finálním nasazením
Po tomto školení budete umět:
- Dokážete se lépe vcítit do čtenáře, pro kterého text píšete
- Zjistíte, jak zachytit v záplavě informací jeho pozornost
- Vnést do svých textů emoce a pracovat s motivací čtenářů
- Přesvědčit čtenáře ke kýžené akci, která se od textu žádá
Po tomto školení budete umět:
- Využít triky, kterými zvýšíte přesvědčivost textů
- Pohrát si úhlem pohledu tak, aby text splnil účel
- Zapojit správnou dávku kreativity, co text osvěží
- Nastavit si rutinu, která zvýší vaši produktivitu
Pro každého, kdo se chce v účelovém psaní, které vede ke konkrétní akci, zlepšit. Naše kurzy se tedy hodí pro začínající copywritery, majitele firem, marketingové, SEO, PPC, UX a content experty či specialisty interní komunikace. A hodí se i pro account manažery, kteří se chtějí naučit hovořit jazykem stejného kmene se svými copywritery a servírovat jim kreativnější a srozumitelnější zadání.
Jaké další služby od nás se hodí mít
Když potřebujete pomoci s texty pro web či aplikaci
Když potřebujeme pomoci s komunikací a reklamou
Když potřebujete nejprve pomoci se značkou
Když potřebujete konzultaci, úpravu textů nebo školení
—
—
—
—
Přesvědčili jsme vás?
Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.