Tvorba značky Limoux
O co šlo? Dostali jsme poptávku od zadavatele Adama, který se rozhodl posunout přepravu prémiových klientů na vyšší úroveň, než která se tu běžně nabízí. Pustili jsme se do toho tedy od úplného základu. Pořádně.
Vypracovali jsme brandguide
Adama jsme nejprve vyzpovídali na našich workshopech a zjistili, co vlastně dělá, proč to dělá, jak to chce dělat a pro koho to bude dělat. Pustili jsme se tak do přípravy přehledného brandguidu, jehož součástí je osobnost značky, stanovení mise, vize a poslání.
Zároveň jsme si zmapovali terén zákazníků a konkurence, díky čemuž se nám podařilo vydestilovat prodejní argumenty, najít případné nevýhody a jejich protiargumenty a zvolit vhodnou tonalitu.
Součástí byl rovněž brainstorming, na kterém jsme vymýšleli samotný název značky. Adam si tak mohl vybrat z našeho balíku návrhů, přičemž jsme společnými silami nakonec dospěli k názvu Limoux, který vše vystihuje přesně a elegantně.
Napsali jsme značkové texty
Webovky měly stanovený desing s UX prvky, takže jsme se po vydestilování důležitých informací mohli pustit do textování. Věděli jsme, co bylo potřeba v kterých částech webu říci (k dispozici jsme měli také analýzu klíčových slov) a začali jsme vkládat texty do stanoveného layoutu.
Nejdůležitějším cílem bylo vdechnout jim ten správný feel, protože šlo hlavně o přenesení pocitu komfortu a kvality. Díky dobře vytvořenému brandguidu se nám značkové texty psaly prakticky samy. Věděli jsme totiž, co kde a jak má být. Po webových stránkách jsme stejně přistupovali i k sociálním sítím a e-mailové komunikaci.
A pomohli s obsahovou strategií
Po vytvoření webových stránek a komunikace jsme se podíleli na tvorbě výhledového plánu příspěvků na Instagram a Facebook. Příspěvky jsme buď sami napsali, případně s Adamem konzultovali. Naše spolupráce stále trvá a kdykoli je potřeba něco aktualizovat, jsme mu hned po ruce.
Přesvědčte se sami na www.limoux.cz
Sháníte něco takového?
Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call na seznámení u nás máte zdarma.